Tražilice su vitalne za hotelsko poslovanje. U toj jednadžbi, Google je kralj 👑
Uz gotovo svemoćnu tražilicu, Google nudi moćne dodatne alate.
Jedan od tih je i Google My Business, kamen temeljac učinkovitog marketinga. Besplatan alat koji omogućuje mnogo SEO mogućnosti i prvi je korak ka višem rangiranju prilikom pretraživanja. Izostanak listinga vašeg hotela ili apartmana velika je marketinška greška jer se tražilica uvelike oslanja na informacije koje unosite ovim putem.
Google My Business često je i najzanemarenija značajka upravljanja online reputacijom, a sljedeći su glavni razlozi zašto Google My Business ne treba zanemariti:
Korištenje Google objava kao dijela Google My Business alata poboljšat će vaše rezultate pretraživanja i povećati interes potencijalnih gostiju.
Ako gost traži vašu tvrtku, ne samo da će biti izložen Google profilu vašeg objekta, već i relevantnim informacijama o nedavnim događajima, postignućima i zanimljivostima. Aktivan profil s redovitim objavama ostavlja dobar dojam na online reputaciju jer poručuje da ste aktivno uključeni u izgradnju brenda i komunikaciju s gostima.
U trenutku kada gosti ne traže samo najbolje cijene već i sigurniji boravak, važno je koristiti više kanala komunikacije. Već ste možda prisutni na platformama različitih društvenih mreža, ali Google my Business listing dodatna je prednost.
Naime, dodatni kanal komunikacije može napraviti veliku razliku u količini direktnih rezervacija.
Sami gosti nerijetko preferiraju trenutni odgovor osoblja, a to će također utjecati na njihovu konačnu odluku. Ako imate različite kanale putem kojih vam se mogu obratiti, kao što je vaš Facebook Messenger, WhatsApp i podaci za izravni kontakt vašeg hotela na recepciji i e-mail na vašem GMB listingu, mnogo je vjerojatnije da će komunikacija rezultirati potvrdom rezervacije.
Možda imate najbolju cijenu boravka, ali kako to planirate prikazati? Kako će gosti znati da vaš objekt trenutno nudi popuste?
Tu Google My Business ulazi na scenu.
Postavljanjem svog objekta na Google My Business platformu, jedan klik vaše potencijalne goste dijeli od relevantnih informacija i rezervacije.
Naime, prilikom lokacijskog pretraživanja, GMB listing bit će označen na Google Kartama, te će vaiš gosti jednim klikom doznati više informacija o tome što nudite. Istovremeno, ukoliko imate web stranicu povezanu sa booking engine-om, klikom na tu poveznicu također omogućujete priljev direktnih rezervacija.
Potpuno besplatno.
Ogroman broj ljudi odlučuje o rezervaciji na temelju recenzija.
Google My Business listing omogućuje prikaz recenzija gostiju, što je još jedan od čimbenika koji privlače veću pozornost potencijalnih gostiju.
Funkcija recenzija vjerojatno će biti prvi kontakt potencijalnih gostiju s mišljenjima drugih gostiju i vašim listingom generalno, tako da će redovito odgovaranje na recenzije utjecati na sve one buduće – i recenzije i rezervacije. Odgovaranje na GMB recenzije pokazuje vašu zabrinutost za iskustvo gostiju. Odgovaranje na negativne recenzije, umjesto da ih pokušavate ukloniti, imat će pozitivan učinak na potencijalne goste jer mogu vidjeti kako rješavate sve probleme koji se mogu pojaviti.
Google recenzije potencijalnim gostima daju ideju o tome jeste li vrijedni posjete, a prethodni gosti imaju priliku preispitati svoje mišljenje o vašem objektu i možda ga ponovno posjetiti.
Google je svijet učinio manjim mjestom.
Sa samo nekoliko klikova možete naučiti bilo što ili isplanirati putovanje bilo gdje, a Google My Business povećat će vaše šanse da vas potencijalni gost pronađe, ali i odabere.
Izvor članka: Rentl.io – Autor: Nina Glavić